معرفی روستای کُمامردخ

معرفی روستای کمامردخ آرامگاه پوریای ولی

معرفی روستای کُمامردخ

معرفی روستای کمامردخ آرامگاه پوریای ولی

راه های منتی به این روستا

این روستا یکی از روستاهای سر سبز و مذهبی از  توابع شهرستان فومن از شهرهای استان گیلان است.

برای آمدن به این روستا سه راه وجود دارد:

1-فومن-دهستان لولمان-اشکلن-چهارراه پشتیر -روستای کمامردخ(جاده آسفالت)

2-فومن- دهستان لولمان-روستای سیاه اسطلخ- روستای کمامردخ بالا(جاده خاکی)

3-صومعه سرا -لادمخ-مرکیه-روستای کمامردخ(جاده آسفالت)


موقعیت ماهواره ایی:

اگر شما دارای دستگاه موقعیت یاب ماهواره ایی(GPS) یا گوشی مجهز به گیرنده GPS دارید میتوایید برای آمدن به این روستا مختصات مقصد را به شرح ذیل تنظیم کنید:

عرض جغرافیایی:

"14   43'16   37 درجه شمالی

طول جغرافیایی:

"38   54'15    49 درجه شرقی


امیدوارم از این روستای سرسبز دیدن فرمایید..

 


نظرات 4 + ارسال نظر
محمد جواد شکری یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 06:27 ب.ظ http://titil.ir

سلام لینکت کردم .
تو هم لینک ما یادت نره .
من هم دومین خریدم هم فضا . الانم دارم رو قالب وبسایت کار میکنم ایشالا تا چند وقت دیگه همه چیز ردیف میشه
اگرم دامنه .ای ار می خوای میتونی بری توی سایت
nic.ir
خوشحال شدم

سلام محمد جان
دستت درد نکنه٫
من هم در اولین وقت لینک می کنم
با تشکر و به امید سالی خوب

محمد سه‌شنبه 4 مرداد 1390 ساعت 03:03 ب.ظ http://titil.ir

سلام
من امروز به اینترنت اومدم. ببخشید تا الان هم شارژ نداشتم بهت خبر بدم . جیمیل درست کردی؟؟؟؟؟؟؟

نه متأسفانه پیغام Invalid Page میده.

کمیل(رضا)معصوم زاده پشتیری جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 06:42 ق.ظ http://poshtir.ir

سلام درخواست شما تائید شد(ذکر منبع)

بهروز چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 08:09 ق.ظ

سلام لطفا اول بروید غلط املاء نوشته شمارا درست نمایید

پوزش
فقط خیلی خوب میشد میگفتی کجاش غلط املایی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد